اصول تولید محتوا

به مجموعه‌ای از اصول گفته می‌شود که شمارا در طراحی سایت کمک می‌کند تا بهره‌وری سایت را افزایش دهید. با رعایت کردن اصول تولید محتوا، رتبه سئو سایتتان افزایش می‌یابد و درنتیجه تعداد کاربرانی که روزانه به سایت شما مراجعه می‌کنند افزایش می‌یابد.

دسته اول بودن مطالب از مهم‌ترین اصول تولید محتوا محسوب می‌شود. شما نباید به‌صورت کورکورانه مقاله‌ها و مطالب متفاوتی برای وب‌سایت خود نوشته و آن‌ها را منتشر کنید. اگر محتوایی که تولید می‌کنید مخصوص مخاطبین اصلی برند و کسب‌وکارتان نیست، باید به‌خوبی اطمینان حاصل کنید که این محتوا برای چه کسانی نوشته می‌شود. فهمیدن این موضوع تنها در صورتی اتفاق می‌افتد که شما تحقیقات مفید و کاربردی در این زمینه انجام دهید. گوگل باسخاوت تمام از دیتابیس‌های خود به‌منظور ایندکس کردن مطالب تمامی وب‌سایت‌ها استفاده می‌کند. این موتور جستجو نه‌تنها از وب‌سایت‌ها به خاطر پر کردن دیتابیس‌های آن مبلغی دریایت نمی‌کند، بلکه به وب‌سایت‌های تولیدکننده مطالب دست‌اول، باکیفیت و سئو محور جایزه نیز می‌دهد.

مراحل تولید محتوا چیست؟
مراحل تولید محتوا

این جایزه، نمایش لینک‌های آن‌ها در صفحه‌های اول نتایج جستجو است؛ اما به‌طور بالعکس، در صورت تشخیص یک مطلب به‌عنوان کپی‌برداری شده، این موتور جستجو وب‌سایت خاطی را تنبیه می‌کند. به این معنی که لینک‌های آن را نشان نخواهد داد.

دومین اصل، استمرار در تولید محتوای مفید است.

برای مثال به‌جای اینکه در یک مدت‌زمان کوتاه چندین مطلب طولانی را انتشار دهیم، بهتر است این مطالب را تقسیم‌بندی کرده و در هرروز یک مطلب را انتشار دهیم. این استمرار برای گوگل جذابیت دارد.

سومین اصل، لینک گیری و لینک دهی است.

این بدین معناست که لغات و عباراتی را داخل مطلب خود به دیگر صفحه‌های سایت و حتی به سایر سایت‌ها لینک کرد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.